سامانه پیام کوتاه

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. سامانه پیام کوتاه
سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه سامانه ای کاملا آشنا برای عموم مردم است. ارسال پیامک گروهی بدون صرف زمان زیاد، امکان درآمد زایی نامحدود ماهانه را برای کسب و کار بدون نیاز به تجهیزات و فضای کار فراهم می آورد. در واقع سامانه پیام کوتاه یک نرم افزار است که از طریق بستر وب و یک دستگاه هوشمند (کامپیوتر، موبایل، تبلت و ….. ) بدون نیاز به سخت افزار برای شما امکان ارسال پیامک را فراهم می آورد. سامانه پیامک کوتاه در عرضه کسب و کارهای نوین همچون استارت ها یکی از آیتم های مهم محسوب می شود. در واقع هر کسب و کار کمتر شناخته شده می تواند با بهره گیری از سامانه پیام کوتاه تنها با ارسال یک پیامک معرفی کسب و کار و یا دعوت به همکاری خود را در میان رقبا مطرح سازد.

این پیامک بایستی جذاب، شفاف و خلاقانه باشد تا در مخاطب شما انگیزه خواندن ایجاد کند. علاوه بر این زمان ارسال پیامک بسیار مهم است. زیرا اکثر پیام های ارسال شده در ساعت های اولیه ارسال خوانده خواهند شد.

بنابراین اگر در زمان نامناسب ارسال شوند مخاطب پیام شما را نادیده خواهد گرفت. حال زمان مناسب ارسال پیامک چه زمانی خواهد بود. بسته به کسب و کار شما، جامعه هدف متفاوت خواهد بود.

لذا متناسب با جامعه هدف زمان ارسال پیامک، زمان کاری آنها می باشد. استفاده از محتوای مناسب از دیگر مواردی که میتواند شما را به موفقیت نزدیک کند و ارسال پیامک راه مناسبی برای معرفی شما باشد. محتوای پیامک می تواند تاثیر بسزایی در جذب و دفع مخاطب داشته باشد.  بهتر است پیامک شما کوتاه، مختصر و مفید و در عین حال هوشمندانه باشد.

امکانات سامانه پیام کوتاه

ارسال پیام صوتی به شماره ثابت و همراه

ارسال براساس محله، کدپستی،سن، جنیسیت و ……

ارسال براساس محتوای اختصاصی برای هر مشتری یا شهروند

مناسب جهت ارسال پیامک های مناسبتی

امکان گروه بندی شهروندان/ مشتریان

امکان ثبت نام یا تکمیل عضویت شهروندان/ مشتریان

امکان ایجاد نظرسنجی با قابلیت چندگرینه ای

قرعه کشی براساس شماره شهروندان/ مشتریان

امکان برگزاری مسابقه و آزمون بصورت پیامکی

ارسال پیامک دریافتی به ایمیل شما

همیارشهر؛ ارائه دهنده سامانه های اطلاعاتی الکترونیک
فهرست